Известие

Collapse
No announcement yet.

Каква е функцията на това охлаждане?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ми аз не виждам как ако маслото скочи на 110 градуса, тая гад ще вземе да го охлажда впредвид малката площ, и малката разлика в темп на вода и масло, но всеки сам си решава все пак......аз разглобих едно такова, видях какви нифиливи ребърца има, и счетох че не си струва риска това един ден да ми се пукне, и да ми напълни маслото с вода.....
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #17
      Тя площа му не е малка за маслото което минава от там. Не е въпроса дали ще охлади 110 градусово масло. Мисълта там е да го държи да не стига толкова лесно тези 110 и на горе.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
        Ми аз не виждам как ако маслото скочи на 110 градуса, тая гад ще вземе да го охлажда впредвид малката площ, и малката разлика в темп на вода и масло, но всеки сам си решава все пак......аз разглобих едно такова, видях какви нифиливи ребърца има, и счетох че не си струва риска това един ден да ми се пукне, и да ми напълни маслото с вода.....
        Ники, на мен също ми се струва супер логично това охлаждане (някой дори спомена подгряване зимата) на маслото. Ако беше някой по-нискооборотен мотор може би нямаше да има никакъв смисъл, но при TS май си има крушката опашка
        sigpic
        156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
        "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

        Comment


        • #19
          То на яка ръчка ми се вижда опасно и да се кара с препоръчаното масло.....и аз съм махнал този отплообменник и разлика невиждам.Обмислям вариант да си сложа радиаторче,но не е проблем да се кара така.
          Mercedes W202 - 200kompressor 99'
          Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99' - ex''
          Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'

          Comment


          • #20
            А каква разлика можеш да видиш в същност? Как ще я видиш разликата? Имаш ли уред за температура на маслото? А уред за налягане?
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #21
              Аз имах Фиат Купе то си има уред за температура на маслото и като изолирах тоя топлообменник се покачваше значително особенно на ръчка,така че е добре да го има.
              Alfa Romeo 156 1.8 t.s. 144 катъра-много бясна

              Comment


              • #22
                Това по мое мнение се слага за по бързо затопляне на маслото при старт на двг......колко може да охлади, и дали изобщо стопля може да видите от тва колко ребърца има......отделен е въпроса ако се закеркенечат тия средните две отворчета през който минава масло, дето са отстрани на средния отвор....отделен е и въпроса че така малко или много се създава някаква пречка пред циркулацията на маслото.....отделен е и въпроса че карах с отделни уреди за темп на вода и масло преди да го махна, и след това и може да се каже че разлика не видях.......разбирам аргумента че щом ората са го сложили значи са преценили така, но аз не робувам на тоя принцип......не казвам че пречи, просто моя избор е да го няма там.....пък всеки си решава.....
                Тука е дискутирано тва, има и снимки.....
                http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=41185
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                  Това по мое мнение се слага за по бързо затопляне на маслото при старт на двг......колко може да охлади, и дали изобщо стопля може да видите от тва колко ребърца има......отделен е въпроса ако се закеркенечат тия средните две отворчета през който минава масло, дето са отстрани на средния отвор....отделен е и въпроса че така малко или много се създава някаква пречка пред циркулацията на маслото.....отделен е и въпроса че карах с отделни уреди за темп на вода и масло преди да го махна, и след това и може да се каже че разлика не видях.......разбирам аргумента че щом ората са го сложили значи са преценили така, но аз не робувам на тоя принцип......не казвам че пречи, просто моя избор е да го няма там.....пък всеки си решава.....
                  Тука е дискутирано тва, има и снимки.....
                  http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=41185

                  Мани не им обяснявай сичкото са майстори тука
                  Mercedes W202 - 200kompressor 99'
                  Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99' - ex''
                  Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'

                  Comment


                  • #24
                    Е аз не казвам че е кофти да се остави, или задължително да се махне, просто това е моя избор.......
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • #25
                      Идеята е маслото да достигне дадена температура макс. бързо и да остане в някакви граници. Системата която е с маслен радиатор си има термостат както е и охладителната система, просто маслото се поддържа в някакви градуси.
                      Аз лично не бих премахнал това нещо. А относно какъв топлообмен има това нещо се допитайте до колегата @ФЕРАРИСТ той с просто око ги пресмята топлообмените. Вие не разбрахте ли, че ония не са глупави където са го сложили това нещо. Я сметнете това ако струва 2-3 или много повече лева,евро,долари............ колко пари е загубил даден производител да слага не нужни неща по двигателя.

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от chavetoo Покажи съобщение
                        Аз лично не бих премахнал това нещо. А относно какъв топлообмен има това нещо се допитайте до колегата @ФЕРАРИСТ той с просто око ги пресмята топлообмените. Вие не разбрахте ли, че ония не са глупави където са го сложили това нещо. Я сметнете това ако струва 2-3 или много повече лева,евро,долари............ колко пари е загубил даден производител да слага не нужни неща по двигателя.
                        Аз лично съм го премахнал тва нещо(щото колата си е моя и имам реалния избор да я третирам както намеря за добре), и дори и изобщо да не съм го пресмятал тва, като цяло тва е мой проблем, а не твой, оплаквания нямам, не мисля и че ще имам.......иначе прав си, не са глупави ония дето са го сложили, но това е въпрос на гледна точка, те щото не са глупави и затва не портват главите да речем, не слагат по големи генерации, правят ги от ръждавейка, слагат филтър дето да не мое да си го переш, дросел дето да минават мизерии през него, слагат ти и дебитомер за 4-5-6стен кинта, по избор ти слагат и балансиращи валове, чак се чудя защо ората се потят толкова много с тунинг, мапове, спортни чаркалъци, като то ако беше така, умните производители щяха да го направят......то за тях не е проблем да турят и маслен рад и термостат на секи ТС, ама ти не мое да кажеш защо не са го сложили нали - може би скъпичко им се е видяло, и са боднали топлообменник за половината цена......
                        Така че понеже ти не си от умните производители, както и аз, коментирай по твоето скромно мнение какво би станало, аз казах по моето какво би станало, и не се занимавай с тва кой кво пресмята....
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • #27
                          Съвсем случайно казах каква е идеята на това нещо, какво ще стане не мисля, че има смисъл да го казвам, само ще си търкам клавиатурата. Радиатор не се ползва по простата причина-цена.
                          Кажи ми защо въобще да ползват материали които ще надживеят автомобила.

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от chavetoo Покажи съобщение
                            Съвсем случайно казах каква е идеята на това нещо, какво ще стане не мисля, че има смисъл да го казвам, само ще си търкам клавиатурата. Радиатор не се ползва по простата причина-цена.
                            Кажи ми защо въобще да ползват материали които ще надживеят автомобила.
                            Значи слагат части менте за да ги сменяваме или не съм разбрал?И радиатора нее по-добър от това или пак не съм разбрал?
                            Mercedes W202 - 200kompressor 99'
                            Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99' - ex''
                            Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'

                            Comment


                            • #29
                              Не слагат части менте а са направени от материал който е сметнат, че ще издържи Х време, време което е достатъчно за хората извън БГ.
                              Радиатора е по скъп като цена, заема повече място...................
                              А и според вас въпросното нещо защо е протекло, защото някой си е карал колата с вода, антифриз за 2лв или си е сипал антифриз който е качествен.

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от chavetoo Покажи съобщение
                                А и според вас въпросното нещо защо е протекло, защото някой си е карал колата с вода, антифриз за 2лв или си е сипал антифриз който е качествен.
                                Ами аз колата я карам с розов антифриз SWAG, който по спомен беше около 18-20лв. за 1.5л. Ако от него е протекла да слагам такъв от 2лв.
                                Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm 210hp
                                Lancia Kappa 2.4JTD 136hp
                                Mercedes E250TD Avantgarde 150hp
                                Alfa Romeo 156 1.8TS 144hp - ex

                                Comment

                                Working...
                                X