Ми аз не виждам как ако маслото скочи на 110 градуса, тая гад ще вземе да го охлажда впредвид малката площ, и малката разлика в темп на вода и масло, но всеки сам си решава все пак......аз разглобих едно такова, видях какви нифиливи ребърца има, и счетох че не си струва риска това един ден да ми се пукне, и да ми напълни маслото с вода.....
Известие
Collapse
No announcement yet.
Каква е функцията на това охлаждане?
Collapse
X
-
Тя площа му не е малка за маслото което минава от там. Не е въпроса дали ще охлади 110 градусово масло. Мисълта там е да го държи да не стига толкова лесно тези 110 и на горе.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеМи аз не виждам как ако маслото скочи на 110 градуса, тая гад ще вземе да го охлажда впредвид малката площ, и малката разлика в темп на вода и масло, но всеки сам си решава все пак......аз разглобих едно такова, видях какви нифиливи ребърца има, и счетох че не си струва риска това един ден да ми се пукне, и да ми напълни маслото с вода.....sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
То на яка ръчка ми се вижда опасно и да се кара с препоръчаното масло.....и аз съм махнал този отплообменник и разлика невиждам.Обмислям вариант да си сложа радиаторче,но не е проблем да се кара така.Mercedes W202 - 200kompressor 99'
Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99'- ex''
Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'
Comment
-
А каква разлика можеш да видиш в същност? Как ще я видиш разликата? Имаш ли уред за температура на маслото? А уред за налягане?Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Това по мое мнение се слага за по бързо затопляне на маслото при старт на двг......колко може да охлади, и дали изобщо стопля може да видите от тва колко ребърца има......отделен е въпроса ако се закеркенечат тия средните две отворчета през който минава масло, дето са отстрани на средния отвор....отделен е и въпроса че така малко или много се създава някаква пречка пред циркулацията на маслото.....отделен е и въпроса че карах с отделни уреди за темп на вода и масло преди да го махна, и след това и може да се каже че разлика не видях.......разбирам аргумента че щом ората са го сложили значи са преценили така, но аз не робувам на тоя принцип......не казвам че пречи, просто моя избор е да го няма там.....пък всеки си решава.....
Тука е дискутирано тва, има и снимки.....
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=41185"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеТова по мое мнение се слага за по бързо затопляне на маслото при старт на двг......колко може да охлади, и дали изобщо стопля може да видите от тва колко ребърца има......отделен е въпроса ако се закеркенечат тия средните две отворчета през който минава масло, дето са отстрани на средния отвор....отделен е и въпроса че така малко или много се създава някаква пречка пред циркулацията на маслото.....отделен е и въпроса че карах с отделни уреди за темп на вода и масло преди да го махна, и след това и може да се каже че разлика не видях.......разбирам аргумента че щом ората са го сложили значи са преценили така, но аз не робувам на тоя принцип......не казвам че пречи, просто моя избор е да го няма там.....пък всеки си решава.....
Тука е дискутирано тва, има и снимки.....
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=41185
Мани не им обяснявай сичкото са майстори тукаMercedes W202 - 200kompressor 99'
Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99'- ex''
Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'
Comment
-
Е аз не казвам че е кофти да се остави, или задължително да се махне, просто това е моя избор......."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Идеята е маслото да достигне дадена температура макс. бързо и да остане в някакви граници. Системата която е с маслен радиатор си има термостат както е и охладителната система, просто маслото се поддържа в някакви градуси.
Аз лично не бих премахнал това нещо. А относно какъв топлообмен има това нещо се допитайте до колегата @ФЕРАРИСТ той с просто око ги пресмята топлообмените. Вие не разбрахте ли, че ония не са глупави където са го сложили това нещо. Я сметнете това ако струва 2-3 или много повече лева,евро,долари............ колко пари е загубил даден производител да слага не нужни неща по двигателя.
Comment
-
Първоначално публикувано от chavetoo Покажи съобщениеАз лично не бих премахнал това нещо. А относно какъв топлообмен има това нещо се допитайте до колегата @ФЕРАРИСТ той с просто око ги пресмята топлообмените. Вие не разбрахте ли, че ония не са глупави където са го сложили това нещо. Я сметнете това ако струва 2-3 или много повече лева,евро,долари............ колко пари е загубил даден производител да слага не нужни неща по двигателя.
Така че понеже ти не си от умните производители, както и аз, коментирай по твоето скромно мнение какво би станало, аз казах по моето какво би станало, и не се занимавай с тва кой кво пресмята...."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Съвсем случайно казах каква е идеята на това нещо, какво ще стане не мисля, че има смисъл да го казвам, само ще си търкам клавиатурата. Радиатор не се ползва по простата причина-цена.
Кажи ми защо въобще да ползват материали които ще надживеят автомобила.
Comment
-
Първоначално публикувано от chavetoo Покажи съобщениеСъвсем случайно казах каква е идеята на това нещо, какво ще стане не мисля, че има смисъл да го казвам, само ще си търкам клавиатурата. Радиатор не се ползва по простата причина-цена.
Кажи ми защо въобще да ползват материали които ще надживеят автомобила.Mercedes W202 - 200kompressor 99'
Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99'- ex''
Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'
Comment
-
Не слагат части менте а са направени от материал който е сметнат, че ще издържи Х време, време което е достатъчно за хората извън БГ.
Радиатора е по скъп като цена, заема повече място...................
А и според вас въпросното нещо защо е протекло, защото някой си е карал колата с вода, антифриз за 2лв или си е сипал антифриз който е качествен.
Comment
-
Първоначално публикувано от chavetoo Покажи съобщениеА и според вас въпросното нещо защо е протекло, защото някой си е карал колата с вода, антифриз за 2лв или си е сипал антифриз който е качествен.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm 210hp
Lancia Kappa 2.4JTD 136hp
Mercedes E250TD Avantgarde 150hp
Alfa Romeo 156 1.8TS 144hp - ex
Comment
Comment